VEELGESTELDE VRAGEN

VRAGEN EN ANTWOORDEN

Voor het gemak hebben wij veelgestelde vragen van anwoord voorzien. Heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat te doen bij pech?

Antwoord: Bij pech helpen we u graag weer snel op weg. Zo neemt u contact met ons op:

  • Tijdens kantooruren : 085 0491144
  • Pechhulp Nederland : 088 112 1234 + code 9206
  • Pechhulp Europa : 0031 24 3602060

Bekijk ook de pechhulp folder

Waar kan ik mijn banden wisselen?

Antwoord: Voor het wisselen van uw zomer- / winterbanden kunt u op 2 manieren contact opnemen. Lees meer->

Waar kan ik mijn leaseauto inleveren?

Antwoord: Voor het inleveren van uw leaseauto maakt u een afspraak en volgt u het innameprotocol. Lees verder->

Hoe kan ik een brandstofpas aanvragen of blokkeren?

Antwoord: Voor het aanvragen of blokkeren van uw brandstofpas kunt u dit formulier invullen. Lees verder->

Hoe kan ik een kentekencard aanvragen?

Antwoord: Een kentekencard vraagt u aan door dit formulier in te vullen. Lees verder->

Wat doe ik bij reparatie en/of onderhoud?

Antwoord: Voor het onderhoud van uw lease-auto kunt u rechtstreeks contact opnemen Edward Manschot van Das Autohaus Leasing op. Lees verder->

Waar kan ik een bekeuring inzien?

Antwoord: Een bekeuring inzien is mogelijk op de website van het CJIB. Kijk hier->

Hoe kan ik mijn brandstofbeheer checken?

Antwoord: Uw brandstofbeheer checken kan op de website van MTC. Kijk hier->

Hoe activeer ik mijn Multi Tankcard

Antwoord: Het activeren van uw Multi Tankcard kan via de Multi Tankcard Next app. Raadpleeg hiervoor de handleiding waarin wij u stap-voor-stap uitleggen hoe het werkt.

Bekijk hier de handleiding

Hoe kan ik een inbraak of schade melden?

Antwoord: Een schade kunt melden middels het ingevulde en ondertekende schadeformulier. Lees verder->