VEELGESTELDE VRAGEN
VRAGEN EN ANTWOORDEN
Wat te doen bij pech?
Antwoord: Bij pech helpen we u graag weer snel op weg. Zo neemt u contact met ons op:
- Tijdens kantooruren : 085 0491144
- Pechhulp Nederland : 088 112 1234 + code 9206
- Pechhulp Europa : 0031 24 3602060
Waar kan ik mijn banden wisselen?
Antwoord: Voor het wisselen van uw zomer- / winterbanden kunt u op 2 manieren contact opnemen. Lees meer->
Waar kan ik mijn leaseauto inleveren?
Antwoord: Voor het inleveren van uw leaseauto maakt u een afspraak en volgt u het innameprotocol. Lees verder->
Hoe kan ik een brandstofpas aanvragen of blokkeren?
Antwoord: Voor het aanvragen of blokkeren van uw brandstofpas kunt u dit formulier invullen. Lees verder->
Hoe kan ik een kentekencard aanvragen?
Antwoord: Een kentekencard vraagt u aan door dit formulier in te vullen. Lees verder->
Wat doe ik bij reparatie en/of onderhoud?
Antwoord: Voor het onderhoud van uw lease-auto kunt u rechtstreeks contact opnemen Edward Manschot van Das Autohaus Leasing op. Lees verder->
Waar kan ik een bekeuring inzien?
Antwoord: Een bekeuring inzien is mogelijk op de website van het CJIB. Kijk hier->
Hoe kan ik mijn brandstofbeheer checken?
Antwoord: Uw brandstofbeheer checken kan op de website van MTC. Kijk hier->
Hoe activeer ik mijn Multi Tankcard
Antwoord: Het activeren van uw Multi Tankcard kan via de Multi Tankcard Next app. Raadpleeg hiervoor de handleiding waarin wij u stap-voor-stap uitleggen hoe het werkt.
Hoe kan ik een inbraak of schade melden?
Antwoord: Een schade kunt melden middels het ingevulde en ondertekende schadeformulier. Lees verder->